Kliendisuhete juhtimine ehk CRM (Customer Relationship Management) on äristrateegia, mille eesmärk on parandada klientide rahulolu ja lojaalsust. Klientide käitumise ja eelistuste kohta andmeid kogudes saavad ettevõtted tuvastada trende ja sihtida konkreetseid turunduskampaaniaid üksikutele klientidele. Lisaks saab CRM-süsteeme kasutada müügi jälgimiseks, klienditeeninduse päringute haldamiseks ja muude taustaprotsesside sujuvamaks muutmiseks. Selle tulemusena saab CRM aidata ettevõtetel parandada nii tõhusust kui ka klientide rahulolu. Õige rakendamise korral võib CRM olla iga ettevõtte jaoks võimas tööriist.
CRM-tarkvara aitab ettevõtetel oma kliendisuhteid jälgida. Hoides klientide kontaktteavet ühes kohas, saavad ettevõtted klientidega hõlpsalt ühendust võtta ja luua andmebaasi klientidega suhtlemise kohta. Lisaks võib CRM-tarkvara aidata ettevõtetel jälgida müügitulemusi ja klientide rahulolu taset. Mõistes, millised tooted müüvad hästi ja millised kliendid on rahul, saavad ettevõtted teha paremaid otsuseid oma turundus- ja müügistrateegiate osas. Seetõttu on CRM-tarkvara oluline tööriist igale ettevõttele, kes soovib luua tugevaid kliendisuhteid.