Mis on Google Analytics?

Oma veebisaidi kohta andmepõhiste otsuste tegemiseks peate oma veebisaidi liiklust jälgima. Google Analytics on tasuta tööriist, mida veebisaitide omanikud saavad kasutada oma veebisaidi liikluse jälgimiseks ja analüüsimiseks. Selles blogipostituses anname teile ülevaate Google Analyticsist ja selle kasutamisest oma veebisaidi kohta teadlike otsuste tegemiseks.

Kuidas Google Analytics töötab?
Google Analytics lisab teie veebisaidile koodilõigu, mida nimetatakse jälgimiskoodiks. See jälgimiskood kogub andmeid teie veebisaidi külastajate kohta ja saadab need Google Analyticsi serveritesse. Kui andmed on Google Analyticsi serverites, saate oma veebisaidi liikluse aruannete vaatamiseks kasutada Google Analyticsi platvormi.

Jälgimiskoodi kasutatakse kahte tüüpi andmete kogumiseks.
1) käitumisandmed, mis annavad teile teada, mida teie külastajad teie veebisaidil teeb
2) demograafilised andmed, mis näitavad teile, kes on teie külastajad (nt nende asukoht, vanus, sugu jne).
Nende andmete kogumine võimaldab teil näha, millised teie veebisaidi osad koguvad kõige rohkem liiklust ja millistel lehtedel käiakse vähem. See võimaldab teil ka näha, millised demograafilised inimesed teie saiti külastavad ja kas nad teevad soovitud toiminguid (nt registreeruvad uudiskirja saamiseks, täidavad kontaktivormi, jne).

Millised on Google Analyticsi kasutamise eelised?

1) Saate säästa aega, automatiseerides korduvaid ülesandeid.
2) Saate teha oma veebisaidi kohta teadlikke otsuseid andmete, mitte oletuste põhjal.
3) Saate jälgida oma turunduskampaaniate tõhusust ja neid vastavalt kohandada.
4) Saate tõsta oma veebisaidi konversioonimäära, tehes kindlaks, millised lehed vajavad täiustamist.
5) Saate jälgida eesmärke ja jälgida edusamme aja jooksul.

Kokkuvõte
Google Analytics on võimekas tööriist. Selle platvormi kasutamine on tasuta ning see pakub lihtsaid, paindlikke ja ka keerukaid raporteid teie veeibilehe külastatavuse kohta.

[mas_static_content id=”1786″]

«
»