Mis on Google Tag Manager?

Google Tag Manager on tasuta tööriist, mis võimaldab hallata ja juurutada oma veebisaidi silte, sealhulgas jälgimis- ja turunduspiksleid, ühes kohas. Tag’id on koodilõigud, mis koguvad teavet teie veebisaidi külastajate kohta, näiteks seda, millist brauserit nad kasutavad ja kui kaua nad lehel viibivad. Google Tag Manageri kaudu Tag’e juurutades saate suurendada oma veebisaidi tõhusust ja vältida vigu, mis võivad tekkida siis, kui koodijupid lisatakse teie veebisaidi koodi käsitsi. Lisaks pakub Google Tag Manager teile üksikasjalikke aruandeid teie veebisaidi Tag’ide tegevuse kohta, mis võimaldab teil teha oma veebisaidi strateegiate kohta teadlikke otsuseid. Seetõttu on Google Tag Manager oluline tööriist iga veebisaidi jaoks, mis tugineb Tag’idele külastaja käitumise jälgimiseks.

Google Tag Manager on tööriist, mis võimaldab hallata ka oma Google Analyticsi ja Google Adsi Tag’e ühes kohas. See muudab Tag’idejuurutamise ja haldamise lihtsaks ning tagab, et teie Tag’id käivituvad õigesti. Google Tag Manager pakub ka mitmesuguseid integratsioone, mis aitavad teil oma andmetest maksimumi võtta. Näiteks saate Google Tag Manageri abil luua kohandatud vaatajaskondi Google Analyticsis või jälgida konversioone Google Adsis. Google’i Tag’ide haldurit saate kasutada ka Google Optimize’i katsete juurutamiseks või integreerimiseks kolmandate osapoolte tööriistadega (nt monitoorimise ja debug tööriistadega). Google Tag Manageri abil saate säästa aega ja vaeva, võttes samal ajal oma Google Analyticsi ja Google Adsi andmetest maksimumi.

[mas_static_content id=”1786″]

«
»